Translate

Bila je to ljubav ili samo prevara????????(Tuba i Sami)

Tuba Buyukustun i Sami Saydan


Vi sami procenite nakon intervjua zašto su raskinuli druga osoba ili .?






















Intervju- SAMI SAYDAN NOVEMBAR 2010.

Zašto je Tuba raskinula veridbu??????


Čovek iza kamere serije Asi, inače bivši verenik , 39. godišnji Sami Saydan otvoreno priča o naglom raskidu veridbe - "Bio sam na pragu braka za koji sam mislio da će biti iz prave ljubavi - da bi ona neočekivano raskinula sve, razdvajanje je za mene bilo tragično"  

Svi smo očelivali vjenčanje - šta se to desilo?

Verujte, mnogo mi je ljudi reklo isto...Priznajem, imali smo probleme u posljednje vrieme, ali nisu to problemi za raskid veze - bar ne za mene. Smatram da ne živimo celu večnost da bi živeli u prošlosti i bili nesrećni. Zar mi ne živimo za sreću, da budemo uz ljude, da ih volimo...Zaista se posle svega i ja pitam zašto je gotovo?
  





Zar se ljubavna čarolija može tako preokrenuti?


 Ne očekujte od mene da vam na to pitanje odgovorim...Na početku veze ona je insistirala na braku, ja sam to odbio jer smatram da je bilo prebrzo i video sam da iza te njene izjave ipak stoji nešto drugo, a ne iskrena želja za brakom - osjećao sam da to ne želi.Posle su se stvari promenile i u toku 2 godine veze dva puta sam joj predložio brak, posljednji put, pre 3-4 meseca pitao sam je da se uda za mene - pristala je, ali ubrzo smo raskinuli, mene definitivno prati maler.
  

Objasnite nam trenutak raskida...


Našli smo se na kafi u gradu, pričali o uobičajenim zajedničkim stvarima i došli na temu da nam ne ide u poslednje vreme, da to između nas više nije veza, da nas nešto sve više udaljava, da moramo odlučiti šta dalje? Takođe smo raspravljali da nema veze ako u njoj postoji neko treći i to je bila kulminacija rasprave - tad sam vidio da smo došli na kraj puta. Tuba je morala doneti odluku ili ljubav, ili druga ljubav ili kraj.  


Šta mislite zašto je Tuba u posljednjem momentu odustala od braka?


 Bio sam iznenađen i sam, shvatio sam da je kraj jednoj platonskoj ljubavi za koju sam verovao da vodi braku, jer mi je i sama rekla da želi taj brak...Desilo se to nakon puta u Hatay, gde je ekipa iz serije Asi imala snimanja nekoliko epizoda. Nakon puta sve se preokrenulo, za nju brak više nije dolazio u obzir.Znate, postoji pred ljudima mnogo puteva i vi ćete morati kad tad se odlučiti kojim ćete ići, ljubav, karijera, novac. Jasno je da put ljubavi uvek ima prvo mjesto kod oboje, ali mislim da njena nije bila usmerena u našu vezu. Razdvajanje me mnogo boli, ali ne mogu reći da je naša veza bila ljubavna priča - jer je oboje nismo gledali na takav način.  


Zar Vaša ljubav nije mogla biti jaka za oboje i sačuvati ovu vezu?


 Imao sam zaista velika očekivanja, jer sam smatrao da se ta ljubav razvija, rapidno da prerasta u nešto više, bar s moje strane...i odjednom raskid...  


Čega ste se bili spremni odreći zbog te veze?

 Zbog Tube odrekao bih se svega, jer sam je voleo više nego bilo šta drugo. Uvek sam samo o tome razmišljao dok sam je dve godine posmatrao kroz oko kamere...pomislio bi "kako ja volim tu djevojku". Ne postoji takva stvar na svetu kao što je bila moja ljubav u te dve godine. Moram priznati da mi se kao u toj 35. godini nikad nije desila takva ljubav pre. Bez obzira na sve, uvek ću se ponositi tom ljubavi...


  Hoćete li ostati prijatelji?


 Ne mogu biti samo prijatelj nekome kome sam zamalo postao mnogo više od toga

Нема коментара:

Постави коментар