Translate

Mis-Za vas koja je najlepša glumica Turske?

Koja je za vas najlepša? 
Mis-najlepša turska glumica






Biramo najlepšu tursku glumicu

Ovo su glumice koje sam ja izabrala ako imate vi neku koju nisam stavila napišite mi ime i  ubacićemo je u glasanje(ali to važi samo do proglašenja 6 glumica).
Napravila sam šest grupa po tri turske glumice. Vi iz svake grupe odaberite onu za koju smatrate da je najlepša ( onu koju volite najviše ). Tako će se napraviti uži krug najlepših glumica Turske. Da vidimo koja će pobediti na ovom blogu. 
Posle 6 glumica prelazimo na 3 i posle proglašavamo pobednicu. 
Kada budete odabrali 6 glumica za svaku ću malo detaljnije napraviti opis.
 Kada budu izabrane 3 glumice postaviću video svake ( scene iz neke seije,filma...) . 

Nadam se da će te u što većem broju glasati i dati svoj glas vašoj glumici.
Takmičenje (glasanje) traje nekoliko dana zato požutite i glasajte.
Glasa se preko komentara.

3 коментара:

  1. Анониман4.8.12. 06:47

    meryem uzerli
    selma ergec
    nur aysan
    sedef avci
    fahriye evcen
    cansu dere

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман5.8.12. 08:56

    tuba buyukustun,burcin terziolgu,hazal kaya,sedef avci,fahriye evcen,cansu dere meni su one najlepše

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6.8.12. 04:35

    tuba
    selma
    nur
    sedef
    berguzar
    cansu

    ОдговориИзбриши